Rachunkowość uproszczona Biznes Mini obejmuje:

Prowadzenie w zależności od wyboru:

  • Karty podatkowej,
  • Ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego,
  • Podatkowej księgi przychodów i rozchodów,

Prowadzenie ewidencji dodatkowych:

  • Ewidencji dla celów podatku VAT,
  • Ewidencji wyposażenia,
  • Ewidencji środków trwałych,

Sporządzanie:

  • Deklaracji podatkowych
  • Przygotowanie przelewów bankowych w formie papierowej lub informacji za pomocą e-mail
  • Comiesięcznej informacji zbiorczej
  • Informacji rocznej o dochodach z prowadzonej działalności gospodarczej

Przekazywanie drogą elektroniczną (podpis kwalifikowany):

  • Deklaracji podatkowych do urzędów skarbowych
  • Jednolitego pliku kontrolnego

Usługa obejmuje również:

  • Przygotowanie dokumentacji na potrzeby kontroli,
  • Wsparcie podczas kontroli prowadzonej przez organy skarbowe,
  • Doradztwo podatkowe w zakresie prowadzonej działalności,
  • Pomoc w zakresie zgłaszania zmian dotyczących prowadzonej działalności

Kadry i płace, w ramach odrębnej umowy